dinsdag 2 oktober 2018

Waarom Nike een warm applaus verdient

 
Waarom Nike een warm applaus verdient
Merken kunnen vaak beter inspelen op emoties dan op de ratio. Dat heeft Nike goed begrepen.
Lees verder

Mystery Shopping is geen mysterie: zo zet je het effectief in
Mystery Shopping voegt waarde toe aan klanttevredenheidsonderzoek. Er zijn een paar basis key elements voor een goed MS-programma.
Lees verder

Gekozen Product van het jaar 2019
Schrijf in voor 31 oktober
Lees verder

ADCN presenteert nieuw bestuur met Mervyn ten Dam als voorzitter
Ten Dam (ACHTUNG! mcgarrybowen) wordt bijgestaan door Claire Parker (Design Bridge) die de rol van co-voorzitter op zich neemt.
Lees verder

Isobar X ADNIGHT: Utopia vs Dystopia
Hoe ervaar jij toekomstige technologie? Ontdek het tijdens 'Utopia vs. Dystopia'. Bizarre experiences & talks die je aan het denken zetten.
Lees verder

Zo profileren bureaus zich bij de 5000 Adnight-bezoekers
Buiten woedt de 'war for talent' en bureaus laten zich tijdens Adnight van hun beste kant zien om jong talent te bereiken.
Lees verder

Doe mee aan het Adformatie Kerstrapport 2018
Je kan weer stemmen op de beste media-exploitanten en mediabureaus van Nederland.
Lees verder

7 digital marketingtalenten ontvangen e-Academy certificaat
De tweede lichting SCHAAL+ talenten heeft afgelopen vrijdag het digital marketing traineeship afgerond.
Lees verder

Dit zijn de beste brand activatons van september
De maand waarin LG een verborgen buurt in Buenos Aires laat zien en Björn Borg een winkel opent waar je drugs tegen kleding kan ruilen.
Lees verder

Marketeer moet zich meer open stellen voor andere meningen
Mark Ritson laat in zijn reactie op Byron Sharp zien hoe je met respect van mening kan verschillen.
Lees verder

Red Band wint prijs voor de meest onnodige voedselverpakking
De per stuk verpakte winegums kregen ruim 15 duizend stemmen.
Lees verder

Communicatiebureau Camerik Voortman verandert zijn naam in Vonc
Naam past beter bij de groei van de creatieve tak, aldus directie.
Lees verder

Gratis clinic: Trendgedreven innovatie
Wat zijn trends, hoe volg je ze en welke zijn nu actueel? Kom gratis naar de clinic Trendgedreven Innovatie bij Beeckestijn op 12 okt!
Lees verder

Gedrag medewerkers veranderen? Hoe Communicatie de middenmanagers helpt
Alignen van medewerkers aan gewenst gedrag is vooral een zaak voor het middenmanagement. Communicatie kan hem helpen bij 3 dilemma's.
Lees verder

De Sharp sharia: is segmentatie echt onzin?
Hoe zat het ook alweer met segmentatie, targeting en massamedia volgens Byron Sharp?
Lees verder

Hanneke de Korte wordt directeur marketing en communicatie Utrecht
Ze stapt over van de gemeente Den Haag. Gaat begin december aan de slag.
Lees verder

Pink Ribbon maakt Belgische campagne met tienermeisjes in de hoofdrol
Door vrouwen vanuit het perspectief van jonge meisjes aan te spreken, wil Pink Ribbon aandacht vragen voor borstkanker.
Lees verder

Renault verplicht bureaus Omnicom en Publicis samen te werken in één unit
Automaker gooit het bureaumodel om. Nieuwe unit in dagelijkse handen van coo Renault.
Lees verder

'Grote partijen maken miljarden vrij voor innovatieve video-diensten'
PwC Media & Entertainment Outlook signaleert ingrijpende verschuivingen in wereld van online video.
Lees verder

Heineken en Vrumona kiezen Dentsu Aegis Networks nieuwe mediabureau Red Star
De samenwerking gaat per 1 januari 2019 in.
Lees verder

Waarom motion design je merk versterkt
Met een lichaamstaal die past bij je merkwaarden zet je net dat stapje extra
Lees verder

Involve en C-Suite gaan verder als één bureau
Fusiebureau komt onder leiding te staan van Ilse van Ravenstein en Michiel van Delden.
Lees verder

Ook Qmusic schaft de bureaucommissie af
Radiozender wil er mee bijdragen aan 'een nieuwe uniforme marktstandaard'.
Lees verder

Lavazza neemt vending machine-merken over van Mars
Flavia - en Klix Vending Machines (samen Mars Drinks) leverde in 2017 een omzet van 350 miljoen dollar op.
Lees verder

Gewoon een goed verhaal
Pure magie; met een keiharde deadline
Lees verder

Vleesmerken versnellen op vegetarisch
Rookworst, knaks en leverpastei van Unox? Vegetarisch. Frikandel, kroket en nuggets van Beckers? Vegetarisch!
Lees verder

Unox adverteert trots met 'onaangenaam zure' vega-rookworst in Volkskrant
Waterscheiding redactie en commercie leidt tot pijnlijke combinatie van juichadvertentie en zure recensie.
Lees verder

HP brengt zijn inktservice aan de man met dansshow
De dansers zijn gestyled in de kleuren van de cartridges en moeten de essentie van 'Instant Ink' benadrukken.
Lees verder

IOndernemer.nl brengt relevant nieuws voor ondernemers met kansen, aanbestedingen, data Open Coffees en andere bijeenkomsten van onder meer ZZP & MKB & RVO Nederland, PZO, KVK, Douane, Belastingdienst, en het ministerie van Economische Zaken.