maandag 1 oktober 2018

Mystery Shopping is geen mysterie: zo zet je het effectief in

Mystery Shopping is geen mysterie: zo zet je het effectief in
Mystery Shopping voegt waarde toe aan klanttevredenheidsonderzoek. Er zijn een paar basis key elements voor een goed MS-programma.
Lees verder

Transavia geeft een kijkje achter de schermen met realityserie
'De serie op SBS6 is het gevolg van een herpositionering', laat Erik-Jan Gelink, commercieel directeur van Transavia, weten.
Lees verder

Anthon Beeke (1940-2018)
Een in memoriam van grafisch vormgever Rene Knip.
Lees verder

Isobar X ADNIGHT: Utopia vs Dystopia
Hoe ervaar jij toekomstige technologie? Ontdek het tijdens 'Utopia vs. Dystopia'. Bizarre experiences & talks die je aan het denken zetten.
Lees verder

Zo profileren bureaus zich bij de 5000 Adnight-bezoekers
Buiten woedt de 'war for talent' en bureaus laten zich tijdens Adnight van hun beste kant zien om jong talent te bereiken.
Lees verder