dinsdag 9 oktober 2018

Kinderen verpesten hun ogen door smartphone, Pearle stuurt ze naar buiten

Kinderen verpesten hun ogen door smartphone, Pearle stuurt ze naar buiten
Het boek 'Buiten de pixels' moet kinderen aansporen om vaker naar buiten te gaan.
Lees verder

GDPR en enquêtes
We krijgen bij CheckMarket steeds vaker de vraag van onze gebruikers wat ze moeten doen om GDPR (of AVG) compliant te zijn.
Lees verder

Vijf merkcampagnes die Gen Z met succes hebben bereikt
Hoe om te gaan met een generatie met een aandachtsspanne van 8 seconden? Deel #3 in een serie over Gen Z.
Lees verder

Viral van de week: Mooie meisjes poepen wel!
Social content bureau LifeHunters kiest de viral van de week. Een case die inspireert, doet lachen of aanzet tot denken.
Lees verder

Emirates geeft inkijkje in organisatie met Instagram Stories
Luchtvaartmaatschappij laat met serie zien hoe alledaagse werkzaamheden worden uitgevoerd.
Lees verder

Langste aanmoediging ooit voor TeamNL
Tijdens het WK Wielrennen plaatste TeamNL fans een aanmoedigingstekst van ruim 220 meter op het zwaarste stuk van de etappe
Lees verder

Wecycle lanceert nieuwe Snapchat-lens voor jongeren
'Naughty cat'-lens moet jongeren bewegen e-waste in te leveren.
Lees verder

Gratis clinic: China's razendsnelle technologische revolutie
In China volgen digitale innovaties zich razendsnel op. Wat kunnen we van China leren? Kom naar de gratis clinic bij Beeckestijn!
Lees verder

Gratis clinic: De wereld van SEO in 2018
Kom gratis naar de clinic 'De wereld van SEO in 2018' op 16 november 2018 bij Beeckestijn Business School.
Lees verder

Brand Democracy: Mijn stem dit jaar gaat naar Nike
Hoe echt is purpose? Volgen we ons moreel kompas of navigeren we op ons sales kompas?
Lees verder

Telemarketing krijgt ook opt-in, exit Bel-me-niet Register
Kabinet verbiedt ongevraagde telefonische verkoop.
Lees verder

Communicatie van Europees Parlement biedt excuses aan voor 'islamofobe' posters
De posters maken deel uit van een campagne voor de Europese verkiezingen.
Lees verder

De Persgroep Nederland en België krijgen één organisatie
Beide landen moeten intensiever gaan samenwerken. Erik Roddenhof gaat de nieuwe organisatie leiden.
Lees verder

De review gebruiken in je voordeel. Zo doe je dat!
De consument laat zich meer dan ooit leiden door reviews. Wat maakt een review sterk? En hoe kun je ze managen?
Lees verder

Cult LDN en MassiveMusic ontwikkelen app tegen angststoornis
Mindscape leert mensen met hulp muziek omgaan met psychische aandoening.
Lees verder

Google Home, Gewoon bij Albert Heijn
Slimme speakers van Google zijn vanaf 24 oktober te koop in Nederland.
Lees verder

Chemietak AkzoNobel gaat verder onder naam Nouryon
Het nieuwe merk moet wereldwijd leiderschap in speciale chemicaliën bevestigen.
Lees verder

C&A haalt 'neonazi-sweater' voor kinderen uit assortiment
Het gotische 'Division' op hoody wordt vaak gebruikt in extreemrechtse kringen.
Lees verder

SpotX brengt broadcasters en publishers samen in inkooploket voor video bumper ads
Nieuw platform voor programmatic inkoop van premium inventory.
Lees verder

Bloemenbureau schreeuwt het uit: we hebben bloemen nodig!
In een kleurrijke manifestfilm brengen Bloemenbureau Holland en 180 Kingsday een ode aan bloemen.
Lees verder

Saskia Legein is het nieuwe hoofd Communicatie van De Balie
Ze gaat zich vooral richten op de positionering van het debatcentrum.
Lees verder