dinsdag 30 oktober 2018

Dries Poels (Bol.com): ‘Productie in 2019 ook weer consolideren bij één partij’

Dries Poels (Bol.com): 'Productie in 2019 ook weer consolideren bij één partij'
De Grote Marketing Enquête 2018 komt eraan. De marketingman van Bol.com reflecteert nu alvast op de uitkomsten betreft bureaubeleid.
Lees verder

Topman WPP wil radicale stappen na tegenvallende cijfers; Kantar mogelijk verkocht
De cijfers van het derde kwartaal van WPP vallen zwaar tegen. Ceo Mark Read wil sneller veranderingen bij de holding.
Lees verder

'Winning an Epica Award is one of the biggest compliments, in my opinion'
Epica's Creative Circle will be about brands and political correctness. What will opinion makers like Annemiek Deering bring to the table?
Lees verder

Hartstichting, KWF en Longfonds lanceren online petitie voor rookvrije omgeving voor kinderen
80% van de Nederlanders vindt dat plekken waar kinderen sporten, spelen en naar school gaan rookvrij zouden moeten zijn.
Lees verder

6 slimme campagnes van merken die inspelen op de naderende Brexit
Enzo's Monthly Motion #10: Beter worden van Brexit
Lees verder

Honden moeten stress verminderen in nieuwe campagne Menzis
De campagne is onderdeel van het langlopende project 'Mens, wat ben je mooi'.
Lees verder

De dubbele moraal van crisiscommunicatie
Lang niet elk schandaal komt gelijk naar buiten. Maar hou het crisisdraaiboek voor de zekerheid bij de hand.
Lees verder

Vodafone steekt oude discohit van Spargo in een nieuw jasje
Vader en dochter remixen het nummer 'You and Me'.
Lees verder

Dit waren de 5 best bekeken video's op YouTube in Q3
YouTube maakt de meest geziene commercials en branded content in Nederland in het derde kwartaal van dit jaar bekend.
Lees verder

Viral van de week: Basejumpen met Red Bull
Mediabedrijf LifeHunters kiest de viral van de week.
Lees verder

Ronin Amsterdam groeit en versterkt team met 4 designers
Jan Jesse Bakker, Rens van de Wiel, Thuy Tran en Yasmine Vo gaan aan de slag bij het bureau.
Lees verder

Wout Dekker volgt Marcel Baas op als directeur van Future Communication
Baas verlaat het adviesbureau per 31 december 2018.
Lees verder

SAN bestaat 30 jaar en organiseert een jubileumeditie
Dit jaar kunnen adverteerders een SAN Accent winnen in de categorie: 'De Reclameparels'.
Lees verder

Transfernieuws: Jasper Hunting en Tom Schreurs naar Eredivisie Media & Marketing
EMM versterkt het Brand Partnership Team met twee ervaren krachten.
Lees verder

Wingman-condooms gaat naar China met een speciale, kleinere versie
Nederlands merk is vanaf december in het Aziatische land te koop bij diverse winkelketens en online.
Lees verder

Hoe maak je je merk menselijker?
Mensch gebruikt de CH-sessie. Een methode om het karakter in merken te herkennen
Lees verder

Frieda Ulsamer de Waard heeft genoeg van bureauwereld en vertrekt bij Kokoro
Ze kan zich niet meer vinden in de aanpak van veel klanten.
Lees verder

Chantal Janzen gaat zelfstandig verder met &C
Eigenaar MediaLane gaat zich volledig concentreren op content creatie voor televisieproducties en live entertainment.
Lees verder

New York Times laat met belastingtrucjes van Trump het belang van journalistiek zien
De commercials zijn een onderdeel van een langlopende campagne die hammert op het nut van onafhankelijke journalistiek.
Lees verder