vrijdag 14 september 2018

Abovo Media voor het eerst een in Recma-rapport

 
Abovo Media voor het eerst een in Recma-rapport
Als enige onafhankelijke Nederlandse mediabureau staat Abovo in de lijst van het onderzoeksbureau.
Lees verder

Abovo Media voor het eerst in Recma-rapport
Als enige onafhankelijke Nederlandse mediabureau staat Abovo in de lijst van het onderzoeksbureau.
Lees verder

Henriette van Swinderen nieuwe directeur BVA
Bond van Adverteerders heeft in Van Swinderen de opvolger van interim directeur Cees Polman gevonden.
Lees verder

GoSpooky-oprichters starten Speaky, een bureau gericht op voice technologie
Het bureau helpt bij het ontwikkelen van strategieën en applicaties voor voice ervaringen.
Lees verder

Snackbar Smullers verkoopt burgers van De Vegetarische Slager
Met de introductie van de vegetarische burger wil Smullers zijn klanten beter bedienen.
Lees verder

Betteke van Ruler: 'ING pakt PR in witwascrisis amateuristisch aan'
Reputatiedeskundigen Frank Körver, Charles Huijskens en Betteke van Ruler over het optreden van ING in de witwascrisis
Lees verder

Albert Heijn geeft opnieuw gerecyclede fietsen weg
De supermarkt beloont milieubewuste klanten met gerecyclede fiets.
Lees verder

Nadia Moussaid vertegenwoordigt de verandering waar de traditionele mediawereld naar op zoek is
Cultuur kun je pas veranderen als de persoon aan het hoofd het goede voorbeeld geeft.
Lees verder

De Hogeschool van Amsterdam komt met nieuwe digitale opleiding
De Digital Society School haakt in op de grote vraag naar digitaal talent.
Lees verder

Bar-le-Duc helpt sportclubs duurzamer te worden
In de strijd voor een duurzamere wereld wil het mineraalwatermerk nu sportclubs een handje helpen.
Lees verder

Monsterboard start interactieve campagne met voorbijgangers in de hoofdrol
Mensen op straat worden achtervolgd door een paars monster.
Lees verder

Oprichter van Mollie en Messagebird, wint LOEY Award 2018
De jury: 'Adriaan Mol is in staat geweest om zijn bedrijf Mollie succesvol te laten groeien, zonder externe investeringen.'
Lees verder

'In politieke tijden moet je als merk een politiek standpunt innemen'
Opvallende zaken van Dmexco18 #dag 1: Video goes vertical, contentdistributie via Whatsapp en Mediamarkt komt bij je thuis.
Lees verder

Dit is reclame op z'n best met John West
SuperRebel® heeft samen met John West de nieuwe positionering van het merk ontwikkeld
Lees verder

Dit zijn de ministers en oppositieleden tijdens de Algemene mediabeschouwingen
MWG presenteert weer een spraakmakend kabinet, prikkelende stellingen en een pittig debat
Lees verder

Transavia helpt moeder tijdens ontroerende reis met overleden dochter
Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Lees verder

Mini laat met campagne zien dat het heelal in een kofferbak past
Het maakt twee animatiefilms in de laadruimte van de Mini Countryman.
Lees verder

'Stop met denken in campagnes, start met denken in cultuur'
Interview met Cor Hospes, dagvoorzitter Contentmarketing & Storytelling Event: 'Contentmarketing zit in een spagaat.'
Lees verder

Easyjet zoekt emotionele verbinding met dromerige campagne over reisavonturen
De campagne moet kijkers inspireren om te dromen over hun volgende reisavonturen met Easyjet.
Lees verder

Overheid lanceert megacampagne MONO over smartphones en veilig rijden
Wat BOB voor drank is, moet MONO voor de mobiel worden
Lees verder

The War on Talent
De dynamische mediabranche is gebaat bij het aantrekken van jong talent. Maar hoe vind je dit jonge talent en hoe houd je ze binnen?
Lees verder

Insight TV belooft millennials superscherp beeld, actiesport  en influencers
De eerste 4K UHD (tv-)zender is vanaf vandaag in Nederland te zien.
Lees verder

Facebook spoort haatberichten op en LinkedIn toont salarisindicaties
Contentmarketing bureau Blauw Gras praat je bij in de #lekkersociaal!
Lees verder

Mensen vergeven merken veel hufterig gedrag, totdat het henzelf raakt
Kreeg je vroeger klappen voor hufterig gedrag, tegenwoordig applaus. Hoe ver kun je gaan merk voordat je wordt afgestraft?
Lees verder

ANWB scoort het hoogst op digitale klantervaring
Dat constateert de Digital Excellence Monitor 2018.
Lees verder

Digitale verandering gaat over meer dan technologie alleen
Opvallende zaken van Dmexco18 #dag 2: Snap over 'camera natives', Publicis verandert de creatieve industrie en podcast-hit Jan Böhmermann.
Lees verder

Marqt doet kindermarketing in de ban
De supermarkt is naar eigen zeggen de eerste retailer die gehoor geeft aan de 'Alliantie Stop kindermarketing ongezonde voeding'.
Lees verder

Adverteerders eisen meer transparantie van mediabureaus
Er zijn grote veranderingen gaande in de wereldwijde media-industrie
Lees verder

Jupiler wil alcoholvrij aanmoedigen en toont aan dat de helft het verschil met echt pils niet eens proeft
Uit een blinde proef waaraan 100 proefpersonen meededen, zou blijken dat slechts de helft proeft of ze pils of 0.0 in hun glas hebben.
Lees verder

De offline winkel is dood. Of niet?
4 tips om als offline winkelier te overleven in het online tijdperk
Lees verder

Brand benadrukt brede assortiment met 'Blijf Proeven'
Het biermerk liet drie commercials ontwikkelen; Herfst, Lente en Zomer waarin (ook) een seizoensgebonden bier in de spotlights wordt gezet.
Lees verder

Prepare for 2019: Social Performance Deepdive als totaalrapport over jouw merk & concurrenten
De Social Performance Deepdive: een compleet op maat assessment waarin alle social data van jouw merk én vijf concurrenten wordt weergegeven
Lees verder

Albert Heijn pakt in campagne uit over verminderen verpakkingen, purpose washing?
De goede bedoelingen van de super lijken authentiek, tegelijkertijd is Albert Heijn belangrijk anti-statiegeld-lobbyist.
Lees verder

Google Chrome helpt mensen over hun relatie heen komen
Het maakt een campagne die illustreert hoe Chrome een fundamenteel onderdeel van ons leven is geworden.
Lees verder

IOndernemer.nl brengt relevant nieuws voor ondernemers met kansen, aanbestedingen, data Open Coffees en andere bijeenkomsten van onder meer ZZP & MKB & RVO Nederland, PZO, KVK, Douane, Belastingdienst, en het ministerie van Economische Zaken.