dinsdag 7 augustus 2018

Van een tientje naar een ton: ruilactie voor onderzoek naar zeldzame ziekte

Van een tientje naar een ton: ruilactie voor onderzoek naar zeldzame ziekte
Met de actie wil Sharon Goldstoff een ton voor onderzoek ophalen en meer awareness over de ziekte fibreuze dysplasie creƫren.
Lees verder

Een aansprekende commercial voor een saai product onmogelijk?
Deze 3 merken bewijzen het tegendeel
Lees verder

Niet iedereen waardeert de sneeuwstunt van CoolBest
Fruitdrankfabrikant tovert Brabants dorpje om tot sneeuwparadijs. De Partij voor de Dieren is er niet blij mee.
Lees verder

Spotmarkt voor tv en online video stijgt 4 procent in eerste halfjaar
Volgens de nieuwe definitie die Screenforce sinds dit jaar hanteert komen tv- en online video samen uit op 350 miljoen euro.
Lees verder

Servero 100% Appelmoes verovert de harten van de consument
SuperRebel® en Servero ontwikkelen campagne voor Servero 100% Appelmoes die zorgt voor indrukwekkende resultaten binnen 6 maanden
Lees verder

IOndernemer.nl brengt relevant nieuws voor ondernemers met kansen, aanbestedingen, data Open Coffees en andere bijeenkomsten van onder meer ZZP & MKB & RVO Nederland, PZO, KVK, Douane, Belastingdienst, en het ministerie van Economische Zaken.