vrijdag 10 augustus 2018

“Met onze webshop staan we nu hoger in Google”

 
"Met onze webshop staan we nu hoger in Google"
Danny wil de vindbaarheid van de webshop verbeteren
Lees verder

Zalando groeit met 21 procent in omzet én maakt winst
De omzet was in het tweede kwartaal ruim een vijfde hoger dan een jaar eerder: 1,3 miljard.
Lees verder

BrandDeli wordt exclusieve salespartner Disney
De twee partijen gaan intensief samenwerken op de Nederlandse markt.
Lees verder

Joris van Heukelom: 'Startups hebben minder te maken met ondernemerschap'
Wayne Parker Kent interviewde voor de nieuwste aflevering van hun podcast The Brief Joris van Heukelom, medeoprichter van Makerstreet.
Lees verder

Nasynchronisatie in tv-commercials, een goed idee?
Onlangs experimenteerde de publieke omroep met nasynchronisatie van de Duitse serie Bad Banks. Het heeft niet uitgepakt zoals gehoopt
Lees verder

Jongeren haken af bij Snapchat, maar omzet uit advertenties stijgt
Snap, het bedrijf achter Snapchat, zag het aantal gebruikers in het afgelopen kwartaal voor het eerst in zijn bestaan licht dalen.
Lees verder

Samsung trekt 139 miljoen euro uit voor innovatie
Samsung investeert fors in vernieuwing op het gebied van kunstmatige intelligentie, biofarmacie en 5G-netwerken.
Lees verder

Wat kan anno 2018 nog de toegevoegde waarde zijn van een publieke omroep?
Is het in het huidige medialandschap nog wel noodzakelijk om als overheid een bestel met radio- en televisiezenders in de lucht te houden?
Lees verder

Food-brand Ella's Kitchen pionier voor de goede zaak? Daar zijn vraagtekens bij te zetten
Wegwerpknijppakjes en grachtengordelprijzen, maar toch is 'do good-brand' Ella's Kitchen erkend als B Corporation.
Lees verder

Dommelsch komt met 'Pilsjasje'
Het merk is letterlijk en figuurlijk in een nieuw jasje gestoken.
Lees verder

LG Electronics Benelux kiest voor mediabureau Zigt
Aan de keuze voor Zigt ging een pitchtraject met meerdere mediabureaus vooraf.
Lees verder

Mars consolideert media-account bij MediaCom
Het concern hield sinds begin dit jaar een mediareview en wilde één bureau voor het gehele account.
Lees verder

Aartsenfruit also nonstopfresh in recruitment
Aartsenfruit starts international recruitment campaign. Development SuperRebel.com®, Forza Digital and Frequin.
Lees verder

FrieslandCampina, Boomsma, Actify en Medtronic kiezen voor Woedend!
Het creative agency mocht in korte tijd vier nieuwe klanten verwelkomen.
Lees verder

50 creatieve bureaus openen hun deuren op Adnight
Nieuwe partijen zoals TopNotch en Virtue doen dit jaar ook mee.
Lees verder

De app 'Jumbo Foodcoach' moet PSV-spelers helpen om gezond te eten
Na een pilot met de A-selectie van PSV, gaan Jumbo en de landskampioen een driejarige samenwerking aan.
Lees verder

NOSop3 en Talpa Radio interviewen woordvoerders via WhatsApp
Radiostations pingpongen hun vraaggesprekjes via appjes. Omdat het geluid anders zo slecht is. Wat betekent dat voor woordvoerders?
Lees verder

Maak zelf je eigen Ster-reclame!
Met beperkt budget mensen in jouw regio bereiken?
Lees verder

Maak zelf je eigen Ster-reclame!
Met beperkt budget mensen in jouw regio bereiken?
Lees verder

Coalities grootste steden houden van ronkend taalgebruik
Alexander Leeuw van Binnenlands Bestuur analyseerde de coalitieakkoorden van de 10 grootste gemeenten.
Lees verder

Contentmarketingprofessor Ed Peelen: 'Niveau van veel content is onvoldoende'
Het niveau van contentmarketing is vaak onder de maat. 'En wat doet men dan? Gewoon nóg meer produceren.'
Lees verder

Als het er niet meer is
Zou iemand al die mooie uitingen die wij bedenken en produceren missen?
Lees verder

Feyenoord stuurt supporters een persoonlijke infographic
Ter ere van het 110-jarige bestaan heeft de club zijn supports verrast met een persoonlijke 'Feyenoord-story'.
Lees verder

Mondelez in Nederland naar Wavemaker
De internationale mediapitch van het concern is afgerond en WPP/GroupM is de grote winnaar.
Lees verder

Randstad gijzelt sollicitanten en neemt ze mee in een helikopter
Het uitzendbureau wil kandidaten inspireren om verder te kijken dan hun huidige werkveld.
Lees verder

Hema verrast moeder en dochtertje met persoonlijk gebaar na auto-ongeluk
Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Lees verder

Campagne Drents Landschap tegen 'hunebed als speelplaats'
'Klauterpartijen niet alleen gevaarlijk, ze leveren ook schade op aan de keien.'
Lees verder

Becel speelt in op de veganistische trend met plantaardige melk
Nederland telt steeds meer veganisten en merken spelen hierop in. Becel introduceert veganistische soja- en amandelmelk.
Lees verder

Bavaria wisselt van bureau, slogan 'Zo. Nu eerst een Bavaria' in ere hersteld
Swinkels Family Brewers kiest voor reclamebureau Fama Volat, dat 'Brabantse wortels deelt'.
Lees verder

Hierom sponsort verzekeraar Aon Roodharigendag 2018
Duizenden roodharigen uit binnen- en buitenland komen naar Breda. Redhead Days kon doorgaan door de sponsoring van verzekeraar Aon.
Lees verder

IOndernemer.nl brengt relevant nieuws voor ondernemers met kansen, aanbestedingen, data Open Coffees en andere bijeenkomsten van onder meer ZZP & MKB & RVO Nederland, PZO, KVK, Douane, Belastingdienst, en het ministerie van Economische Zaken.