donderdag 5 juli 2018

Publicis One en Abarth creëren lichtgevende Abarth voor KWF

Publicis One en Abarth creëren lichtgevende Abarth voor KWF
Publicis One bedacht een manier om deze kenmerken in de auto tot leven te brengen, in een speciale editie – de Abarth 'Scorpion Skin'
Lees verder

Ambtenaren hebben moeite om nepnieuws en desinformatie te herkennen
Nog geen derde kan fake-nieuws van echt onderscheiden.
Lees verder

Ben wil relatieproblemen oplossen met telefooncondoom
Zonder mobiel ben je beter in bed, vindt Ben, daarom lanceert de provider een telefooncondoom.
Lees verder

Ruud de Langen: 'Ik denk dat Talpa Network meer hoofdpijn is'
Wayne Parker kent sprak voor podcast The Brief Ruud de Langen. Nu nog CEO van Mindshare, maar vanaf 1 september CCO bij Talpa Network.
Lees verder

Bartho Boer: 'Effectieve communicatie gaat juist heel erg over middelen en vorm'
Podcast Connect #013 met Bartho Boer, directeur communicatie NS.
Lees verder

IOndernemer.nl brengt relevant nieuws voor ondernemers met kansen, aanbestedingen, data Open Coffees en andere bijeenkomsten van onder meer ZZP & MKB & RVO Nederland, PZO, KVK, Douane, Belastingdienst, en het ministerie van Economische Zaken.