vrijdag 6 juli 2018

Hoe pas je storytelling succesvol toe?

 
Hoe pas je storytelling succesvol toe?
Storytelling is onmisbaar voor succesvolle content marketing. Een goed verhaal blijft je bij. Maar wat is een goed verhaal?
Lees verder

Dirk van den Bosch managing partner Newcraft
De voormalig Publicis One ceo moet helpen 'de groeiambities te versnellen'.
Lees verder

Dit merk introduceert condoom als verpakt snoepje
Het condoommerk Jontex wil veilig vrijen aanmoedigen door jongeren snoepverpakkingen te laten proeven.
Lees verder

RTL reorganiseert en schrapt 85 arbeidsplaatsen
Het schrappen van banen is een gevolg van de nieuwe strategie die in het voorjaar werd gepresenteerd.
Lees verder

Journalisten woedend om PR-campagne met nepnieuws over wolf
Care Plus wil laten zien dat teken gevaarlijk zijn via een fake-filmpje.
Lees verder

Sjoerd van Sprang gaat corporate communicatie FrieslandCampina leiden
Hij stapt over van Cisco en wordt corporate communications lead, global communications
Lees verder

'Bedenk als merk vooral wat jouw klant met voice zou willen'
Stemherkenning is de toekomst, klinkt het alom. Prima, maar wat moeten adverteerders ermee? Key takaways van het congres Open Voice.
Lees verder

Nieuwsmerken schrappen publicatie oplagecijfers vanwege 'veel ruis'
Erik Grimm van NDP Nieuwsmedia: 'Er zijn solide bereikscijfers voor handen.'
Lees verder

Waarom marketing er toe doet
Het is een confronterende vraag: doet marketing ertoe? In zijn gelijknamige boek antwoordt hoogleraar Ruud Frambach met een volmondig ja.
Lees verder

Publicis One en Abarth creëren lichtgevende Abarth voor KWF
Publicis One bedacht een manier om deze kenmerken in de auto tot leven te brengen, in een speciale editie – de Abarth 'Scorpion Skin'
Lees verder

Ambtenaren hebben moeite om nepnieuws en desinformatie te herkennen
Nog geen derde kan fake-nieuws van echt onderscheiden.
Lees verder

Ben wil relatieproblemen oplossen met telefooncondoom
Zonder mobiel ben je beter in bed, vindt Ben, daarom lanceert de provider een telefooncondoom.
Lees verder

Ruud de Langen: 'Ik denk dat Talpa Network meer hoofdpijn is'
Wayne Parker kent sprak voor podcast The Brief Ruud de Langen. Nu nog CEO van Mindshare, maar vanaf 1 september CCO bij Talpa Network.
Lees verder

Bartho Boer: 'Effectieve communicatie gaat juist heel erg over middelen en vorm'
Podcast Connect #013 met Bartho Boer, directeur communicatie NS.
Lees verder

's Werelds eerste Dunkin' Donuts en Baskin-Robbins multistore opent in Tilburg
Beide merken vallen onder dezelfde moedermaatschappij Dunkin' International Brands.
Lees verder

Belgie wordt wereldkampioen!
België wint het WK 2018 na een zinderende finale tegen Engeland, blijkt uit de Echo Listening analyse van Starcom
Lees verder

Deloitte opent expertisecentrum voor blockchaintechnologie
Het Blockchain Center of Expertise (BlockCenter) moet antwoord geven op de  groeiende vraag naar toepassingen van blockchaintechnologie.
Lees verder

6 tips voor succesvolle Customer Experience
Een unieke beleving voor alle klanten… Hoe maakt u van deze wens een werkelijkheid? In 6 tips lichten wij alvast een tipje van de sluier.
Lees verder

Wéér gegevens op straat door Facebook en een 'trio' bij Instagram
Contentmarketing bureau Blauw Gras praat je bij in de #lekkersociaal!
Lees verder

Vodafone laat racefans over circuit scheuren met hersenactiviteit
Telecombedrijf demonstreert de enerverende mogelijkheden van nieuwe technologie.
Lees verder

Dit Nederlandse team doet wel mee aan het WK
Bureau Wink bouwt een internationaal feest voor Budweiser.
Lees verder

Naar een nieuw pitchproces?
Het pitchproces zoals we het kennen is niet meer van deze tijd. Jan Rijkenberg schetst nieuwe manieren.
Lees verder

Deze merken en hun productteksten wekken verbazing op social media
Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Lees verder

Niet iedereen houdt van Zeeland. Mooi.
In de campagne van VVV Zeeland presenteert de provincie Zeeland zich precies zoals Zeeland is: eerlijk, puur en nuchter
Lees verder

Trends in eventmarketing: Brand ambassadors en distributed commerce
Festivaltickets verkopen? Laat fans de marketing voor je doen.
Lees verder

De top 10 fastfood-campagnes van Olaf van Gerwen
Regisseur Olaf van Gerwen (Chuck Studios) filmt food-campagnes over de hele wereld. Hij selecteerde zijn favoriete fastfood-commercials.
Lees verder

Leon Snelleman (Ronin Amsterdam): 'Het ontwerpen van de nieuwe Tele2-app is een droomklus'
De nieuwe service-app van de telecomaanbieder maakt gebruik van een chatbot.
Lees verder

Burgemeester helpt Adriaan met mini McDonald's
De hele zomer verrast McDonald's gasten met het minirestaurant.
Lees verder

Dit doen Albert Heijn, Plus en Jumbo met die ongezonde energiedrankjes voor jongeren
Aldi besloot de verkoop te stoppen aan jongeren onder 14 jaar, Lidl volgde direct. Wat doen de andere?
Lees verder

IOndernemer.nl brengt relevant nieuws voor ondernemers met kansen, aanbestedingen, data Open Coffees en andere bijeenkomsten van onder meer ZZP & MKB & RVO Nederland, PZO, KVK, Douane, Belastingdienst, en het ministerie van Economische Zaken.