donderdag 12 juli 2018

Ed Stibbe en marketing consultancy Epiphany RBC starten ‘Brand Preference Center’

Ed Stibbe en marketing consultancy Epiphany RBC starten 'Brand Preference Center'
Stibbe en Epiphany zeggen zich te specialiseren in het vergroten van merkvoorkeur.
Lees verder

Laat je niet gek maken door de neuromarketing-fundamentalisten
Hersenonderzoek kan zeker nuttig zijn, maar blijf vooral nieuwsgierig naar de mens 'voorbij de data'.
Lees verder

MYbusinessmedia verkoopt modevakbladen aan Afdeling M
Afdeling M. is een nieuwe uitgeverij.
Lees verder

Fotostrips zorgen voor betere communicatie tussen patiënt en dokter
Promotieonderzoek van Ruth Koops van 't Jagt laat zien dat verbeelding werkt en tot betere gesprekken in spreekkamer leidt
Lees verder

Moeilijk te matchen?!
Hayo Diepeveen, interim Research & Insights bij Mediaxplain*, geeft zijn visie op het 'nieuwe goud' binnen media, ook wel bekend als data.
Lees verder

IOndernemer.nl brengt relevant nieuws voor ondernemers met kansen, aanbestedingen, data Open Coffees en andere bijeenkomsten van onder meer ZZP & MKB & RVO Nederland, PZO, KVK, Douane, Belastingdienst, en het ministerie van Economische Zaken.