vrijdag 8 juni 2018

Trouw viert 75 jaar trouw aan eigen koers

 
Trouw viert 75 jaar trouw aan eigen koers
Hoofdredacteur Cees van der Laan schrijft groei 75-jarig Trouw toe aan het continu zoeken naar verdieping én verbinding met de lezer.
Lees verder

Reclamemakers helpen studenten met hun protest tegen wapengeweld
Merken, productiemaatschappen en reclamebureaus werken samen met studenten aan publiekscampagnes
Lees verder

CheapTickets Nederland en België naar Kokoro
Ook is Rob-Jan Hendriks begonnen als client services director bij het bureau.
Lees verder

Ster draagt over 2017 minder af aan mediabegroting OCW
Er gaat 179 miljoen euro naar OCW, maar 'dat is wel volgens de begroting'.
Lees verder

Circulair ondernemen vraagt om circulair communiceren
Circulaire Economie: dé uitdaging voor marketing- en communicatieprofessionals
Lees verder

Liga bedacht met nieuwe commercial de ultieme retroreclame
'Deze doelgroep wil geen commercial over een hipsterbaard die met een gebreide sok op z'n hoofd een glutenvrije Liga kneedt.'
Lees verder

Pas op met de claim 'verantwoord'
Wie zijn product 'verantwoord' wil noemen, moet dat in de reclame-uiting goed uitleggen.
Lees verder

Dit zijn alle winnaars van de MOAwards 2018
De jaarlijkse awards van de MOA, Expertise Center voor Marketing-insights, Onderzoek & Analytics, werden woensdagavond uitgereikt.
Lees verder

Coca-Cola spreekt flesjes en blikjes toe in World Cup 2018-campagne
Fifa World Cup 2018 in Rusland? Coca-Cola is er 'klaar voor'.
Lees verder

Pilot ABN Amro: 78 procent wil met wearable betalen
Betalen met je horloge, smartring of andere wearable; de meesten zien het wel zitten.
Lees verder

Mona wil millennials het merk in trekken met de lancering van Mona Oops!
Mona verlaat het verwen-domein niet, maar spreekt tegenwoordig liever van 'social pleasure'.
Lees verder

JCDecaux doet experiment met beddengoedmerk SUITE702
Niels de Wit (The Odd Shop) en fotograaf Jaap Vliegenthart willen bewijzen dat outdoor-reclame fraaier kan. JCDecaux nam de uitdaging aan.
Lees verder

Bol.com grote winnaar in business editie Best Social Awards
Ook Bavaria, HEMA en Van Gogh Museum vallen in de prijzen.
Lees verder

Mini-eiland versus toeristen: de geniale actie van Palau
Zo zorgt een klein eiland dat toeristen respectvol omgaan met de natuur.
Lees verder

De Persgroep, Sanoma en TMG gaan data delen en richten NLProfiel op
Met NLProfiel moet er één standaard komen voor adverteerders en transparantie naar consument. Het gaat niet om verkoop, maar faciliteren.
Lees verder

Heinz: 'Het was voor ons een no-brainer om met Kidsweek samen te werken'
Eens per jaar wil Heinz uitgebreid over tomaten vertellen. 'We konden meeliften op het vertrouwen dat scholen in Kidsweek hebben.'
Lees verder

WILDLANDS: 'Young & Connected heeft bijgedragen aan ons succes'
Het nieuwe avonturenpark WILDLANDS hecht aan duurzame samenwerking. 'Als er vertrouwen is, dan groeien dingen organisch.'
Lees verder

Waarom Big Data niet zonder kwalitatieve inzichten kan
Met Big Data kunnen we alles meten, dus weten we alles over onze klanten. Of is dit een illusie met verkeerde beslissingen als gevolg?
Lees verder

'Voetballers zijn niet alleen merken, maar ook mediabedrijven met enorm bereik'
Edwin Tromp (90/24 Media) over de impact van online video.
Lees verder

'Een reputatie is belangrijk, vertrouwen nog veel meer'
Interview met Arent Jan Hesselink, de general manager van Edelman Nederland.
Lees verder

Het succesvolle award seizoen van Carat
Het in beeld brengen van het succesvolle werk dat wij voor klanten doen is altijd leuk
Lees verder

Big data en algoritmes sorteren maatschappij verder uit
Dick van der Lecq beschrijft hoe de flat van zijn 100-jarige schoonoma het antwoord is op moderne uitsluitingsmechanismen.
Lees verder

FonQ mikt op versnelde groei met marktplaatsstrategie
Webshop verwacht assortiment uit te breiden naar meer dan 100 duizend producten
Lees verder

GDPR-aanpak Google brengt digitale advertentiemarkt in problemen
Adverteerders en publishers voelen zich overvallen door besluit om display campagnes met 'vreemde data' te blokkeren.
Lees verder

Lip Sync Live en films kijken op Instagram
Contentmarketing bureau Blauw Gras praat je bij in de #lekkersociaal!
Lees verder

Reisbureau laat in 360-graden zien hoe vakantie in Irak eruit ziet
De ondernemers achter reisbureau CultureRoad organiseren groepsreizen naar "landen waar je moeder niet wil dat je heengaat".
Lees verder

Uitstel van oordeel als methode om patronen te doorbreken
Klaar om te gaan vernieuwen?
Lees verder

Van Lanschot Kempen benoemt Robin Boon tot directeur Communicatie
Hij volgt Jochem van de Laarschot op, die begin april de overstap maakte naar PostNL.
Lees verder

Hertog Jan brengt documentairereeks uit over bier
Onderzoeksjournalist Joris Vermeer (VPRO's De Aardappeleters) duikt in de biergeschiedenis en -verhalen.
Lees verder

Volkskrant-journalist Martijn van Calmthout wordt hoofd communicatie bij Nikhef
Voormalig chef wetenschap laat journalistiek achter zich en gaat Nikhefs onderzoek breder bekend maken
Lees verder

AH pusht Techie-app naar jonge doelgroep via Youtube en influencers
Maak ontwikkelde een Youtubeserie over robotheld losjes gebaseerd op ET en Stranger Things.
Lees verder

Onderzoek interne social media: meer oog voor doelen organisatie en rendement
Interne socail media zijn vooral een communciatiemiddel, en niet zozeer een businesstool
Lees verder

Code geel voor de TV-Exploitant
TV-exploitanten hebben het in tijden van tropische tempraturen erg zwaar
Lees verder

IOndernemer.nl brengt relevant nieuws voor ondernemers met kansen, aanbestedingen, data Open Coffees en andere bijeenkomsten van onder meer ZZP & MKB & RVO Nederland, PZO, KVK, Douane, Belastingdienst, en het ministerie van Economische Zaken.