vrijdag 29 juni 2018

Marketeers moeten zich bewust zijn van de misleidende kracht van cijfers

Marketeers moeten zich bewust zijn van de misleidende kracht van cijfers
We moeten nog kritischer met de conclusies uit onze eigen datasets omgaan, stelt Mabel Nummerdor.
Lees verder

Keith Weed (Unilever): 'Niet alle reclame hoeft episch te zijn'
Adformatie schoof afgelopen week in Cannes aan bij un petit comité met Keith Weed, de Britse CMO van Unilever.
Lees verder

SEO: zo maak je een zoekwoordanalyse
Waar wil jij op gevonden worden? Bedenk waar je website over gaat en schrijf zoveel mogelijk kernwoorden op die je zelf kunt verzinnen.
Lees verder

'Talent vertrekt als het geen reden heeft om te blijven'
RA*W-bestuurslid Sven Stroomberg over waarom jong talent liever bij Facebook, Google en consultancy's werkt dan bij reclamebureaus.
Lees verder

'Tikkie heeft het volume om straks ook dé afreken-app in de retail te worden'
Volume, dat is volgens Freek de Steenwinkel van Tikkie voldoende om het spel te winnen.
Lees verder

IOndernemer.nl brengt relevant nieuws voor ondernemers met kansen, aanbestedingen, data Open Coffees en andere bijeenkomsten van onder meer ZZP & MKB & RVO Nederland, PZO, KVK, Douane, Belastingdienst, en het ministerie van Economische Zaken.