dinsdag 12 juni 2018

Marije Veerman nieuwe hoofdredacteur Flair

 
Marije Veerman nieuwe hoofdredacteur Flair
Ze begint per 1 juli.
Lees verder

FD komt met geheel nieuwe krant voor het digitale tijdperk
De ambitie is 'de beste krant in het digitale tijdperk te maken'. Dat resulteert onder meer in een kleiner, handzamer formaat.
Lees verder

Uw carrière in corporate communicatie nieuw leven inblazen?
Bekijk het cursusaanbod van Rotterdam School of Management, Erasmus University (RSM), die tot de top van Europese business schools behoort.
Lees verder

ANWB geeft positieve draai aan vakantiepech
De wegenwacht heeft een nieuwe merkcampagne rondom de zomervakantie
Lees verder

Viral van de week: Met Max Verstappen door Montreal
Online mediabedrijf LifeHunters kiest de viral van de week.
Lees verder

Voice technologie: consumenten zijn er dol op maar zien ruimte voor verbetering.
Ipsos analyseerde bijna 75.000 beoordelingen van gebruikers uit de Verenigde Staten over de eerste generatie Echo.
Lees verder

Coolblue sluit 360 webshops en brengt alles onder één merk
Webshop wil klanten met slimme site meer overzicht bieden en complexiteit 'aan de achterkant' verminderen.
Lees verder

UWV-team na training thuis in digitale communicatie
UWV wil meegaan in het veranderend mediaconsumentengedrag en heeft de ambitie om de digitale kanalen sterker in te zetten
Lees verder

"Change is our lifeblood, stagnation our death knell" – David Ogilvy
Ogilvy presenteerde vorige week de nieuwe positionering van het wereldwijde netwerk.
Lees verder

OMD (mannen) en VivaKi Exchange (vrouwen) winnen Adfo Cup
Op een zonovergoten sportpark Middenmeer speelden bijna duizend voetballers om de beker.
Lees verder

Ford laat publiek via kunstmatige intelligentie (AI) communiceren over Focus in hun leven
Installatie van 6 meter hoog en 30 meter lang communiceert met kunstmatige intelligentie
Lees verder

Hoe win je een Effie? Nou zo dus
'Moet ik zo'n Effie-case-schrijver inhuren of niet?' Alle geheimen van een winnende Effie-case werden tijdens de Effie Campus ontrafeld.
Lees verder

Iceteamerk Lipton speelt in op trends met Buien Blouse
Zanger Jayh Jawson en weerman Piet Paulusma spelen samen in de promotievideo.
Lees verder

Véronique Swinkels stopt als directeur BBK/Door Vriendschap Sterker
Ze was 21 jaar aan bureau verbonden, Marc den Hertog volgt haar op.
Lees verder

Reclamefolderbeleid Amsterdam in strijd met Grondwet en EVRM
Het folderbeleid, dat sinds 1 januari voor de reclamefolder in Amsterdam geldt, schendt vrijheid van nieuwsgaring en privacy van burgers.
Lees verder

IOndernemer.nl brengt relevant nieuws voor ondernemers met kansen, aanbestedingen, data Open Coffees en andere bijeenkomsten van onder meer ZZP & MKB & RVO Nederland, PZO, KVK, Douane, Belastingdienst, en het ministerie van Economische Zaken.