donderdag 28 juni 2018

Het bureau van de toekomst is hetzelfde als dat van gisteren

Het bureau van de toekomst is hetzelfde als dat van gisteren
De roep om nieuwe bureaurelaties is een bevlieging. Op den duur willen adverteerders toch weer één aanspreekpunt, zegt Julian Stevense.
Lees verder

RAI geeft bezoekers gepersonaliseerde adviezen met hulp van kunstmatige intelligentie
Met de introductie doet AI-technologie nu ook zijn intrede in de evenementenwereld.
Lees verder

'Accenture, Omnicom, Publicis One en WPP strijden om account VodafoneZiggo'
De pitch is de tweede ronde in gegaan.
Lees verder

Hoe Communicatie de weg wijst naar het voorkómen van reputatiecrises
Een crisis laat zich niet dresseren, de aandacht moet meer uitgaan naar het voorkomen ervan. Marco Doeser schetst de mogelijkheden.
Lees verder

Volg Phil Nottingham, Tim Zuidgeest en Edwin Tromp live
Volg alle keynotes van Adformatie's Online Video Event via Facebook Live.
Lees verder

IOndernemer.nl brengt relevant nieuws voor ondernemers met kansen, aanbestedingen, data Open Coffees en andere bijeenkomsten van onder meer ZZP & MKB & RVO Nederland, PZO, KVK, Douane, Belastingdienst, en het ministerie van Economische Zaken.