woensdag 13 juni 2018

EndemolShine houdt creatieve competitie Engage the Future met tien NGO’s

EndemolShine houdt creatieve competitie Engage the Future met tien NGO's
Inzet is de volledige productie van een online campagne
Lees verder

Bol.com lanceert vaderdagvideo met 'Old Spice Guy'
In aanloop naar Vaderdag hebben bol.com en Procter & Gamble de handen ineen geslagen voor een video, ontwikkeld door digital agency Dept.
Lees verder

Dierenbescherming betrekt nieuwe doelgroep via een populaire game
Het goede doel brengt problemen rondom spookvistuig onder de aandacht in bestaand spel Home Street
Lees verder

"De site van mijn vrouw staat nu bovenaan in Google"
Een website in het oog laten springen, dat is toch een vak apart.
Lees verder

Lidl kopieert complete Wikipedia in antwoord naar klant
Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Lees verder

IOndernemer.nl brengt relevant nieuws voor ondernemers met kansen, aanbestedingen, data Open Coffees en andere bijeenkomsten van onder meer ZZP & MKB & RVO Nederland, PZO, KVK, Douane, Belastingdienst, en het ministerie van Economische Zaken.