woensdag 16 mei 2018

Songfestival bereikt bijna 6,4 miljoen unieke lineaire kijkers

Songfestival bereikt bijna 6,4 miljoen unieke lineaire kijkers
Hoe ziet het kijkgedrag tijdens het Songfestival eruit in vergelijking met voorgaande jaren?
Lees verder

Rijksmuseum overladen met kritiek na samenwerking met deze influencer
Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Lees verder

Het einde van de Spullenkar?
Waren we ooit nog de meesters van de behoeften, we zijn nu de meesters van de middelen geworden, zegt Gert Koot.
Lees verder

Today is Canday neemt online marketingbureau WeLikeMilk over
'Marketing is tegenwoordig meer experience dan communicatie.'
Lees verder

SpotX bundelt krachten met smartclip op de Nederlandse markt
Het videoadvertentieplatforms kondigt ook de start van een consultancytak aan.
Lees verder

IOndernemer.nl brengt relevant nieuws voor ondernemers met kansen, aanbestedingen, data Open Coffees en andere bijeenkomsten van onder meer ZZP & MKB & RVO Nederland, PZO, KVK, Douane, Belastingdienst, en het ministerie van Economische Zaken.