vrijdag 11 mei 2018

Nederlands e-bikemerk Stella steekt grens over naar Duitsland

 
Nederlands e-bikemerk Stella steekt grens over naar Duitsland
Kapitaalinjectie van Ben Mandemakers (van de keukens) in het elektrische fietsenmerk maakt expansie naar buitenland mogelijk.
Lees verder

Onweerstaanbaar lelijk
Steden met rafelranden zijn interessant, gelaagd en aantrekkelijk
Lees verder

Salaris-gate Ralph Hamers schaadt business ING niet
Ondanks de hoogoplopende discussie over het salaris van de ING-topman trok de bank in het eerste kwartaal meer klanten aan.
Lees verder

Leer van de marketingcampagnes van IKEA, Dove & McDonalds!
Ook dit jaar is Beeckestijn Business School weer kennispartner van Best of Global Digital Marketing dat plaatsvindt in Leusden.
Lees verder

Merken herontdekken waarde van printmedia
Reputatiecampagnes worden steeds vaker via printmedia gevoerd. Vooral autoriteit en betrouwbaarheid spelen daarbij een rol.
Lees verder

Eventbrite laat klanten nu ook tickets bestellen via Instagram
Ticketing bedrijf zet opnieuw grote stap op pad van 'distributed commerce' .
Lees verder

Social Media Marketing op Facebook en Instagram: Juist nu
Facebook ligt onder vuur, Instagram groeit het hardste van social media. Wat betekent dit voor de social media marketing van organisaties?
Lees verder

16 posts die laten zien waarom deze merken zijn genomineerd voor The Best Social Awards
Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Lees verder

Twee ongewone partners voeren samen campagne tegen wraakporno
Pornowebsite YouPorn en de Deense vrouwenrechtenorganisatie komen samen in actie.
Lees verder

Meld je aan voor onze GDPR round table (breakfast editie) op 25 mei!
Merkle Nederland organiseert op 25 mei een gratis sessie over kansen en valkuilen van GDPR en de impact ervan op digital marketing.
Lees verder

We laten ons gijzelen door de data
De grootste illusie die data en datageobsedeerde managers creëren is dat de data een objectieve realiteit weergeven.
Lees verder

Wat mediabureaus moeten weten over de nieuwe Europese privacywet
DDMA bespreekt de gevolgen van AVG (GDPR). In dit tweede deel: hoe pakt de nieuwe privacywet uit voor mediabureaus?
Lees verder

Plus stelt Peter van Mourik aan als marketingdirecteur
Met de aanstelling van Van Mourik wordt het takenpakket van commercieel directeur Erik Leebeek in tweeën gesplitst.
Lees verder

Kornuit begint nieuwe campagne zonder 'hipsterman met baard'
Kornuit herintroduceert zichzelf als zelfstandig merk met een campagne voor en door de doelgroep.
Lees verder

Waarom ING kunst toegankelijk wil maken voor iedereen
ING is hoofdsponsor van nieuwe Viktor&Rolf-tentoonstelling in de Rotterdamse Kunsthal.
Lees verder

IOndernemer.nl brengt relevant nieuws voor ondernemers met kansen, aanbestedingen, data Open Coffees en andere bijeenkomsten van onder meer ZZP & MKB & RVO Nederland, PZO, KVK, Douane, Belastingdienst, en het ministerie van Economische Zaken.