woensdag 16 mei 2018

Maakt de GDPR marktonderzoek onmogelijk?

Maakt de GDPR marktonderzoek onmogelijk?
In deze blog legt de Privacy Officer van Blauw Research Ivo Langbroek uit wat de gevolgen zijn van de GDPR voor marktonderzoek
Lees verder

Voor ieder supermarktconcept een andere verpakking
In de supermarkt maken we dagelijks talloze (on)bewuste keuzes. Een verpakking kan daar handig op inspelen. Maar alleen als je weet hoe!
Lees verder

Leaseplan begint internationale campagne voor autoverkoop
CarNext.com moet een merk worden waar mensen vertrouwen in hebben.
Lees verder

"Als het om mensen gaat, moet je bij Mensch zijn"
Mensch werkt voor organisaties die vinden dat mensen hun grootste bezit zijn
Lees verder

Column: Spiekbriefjes zijn voor angsthazen
Mark Zuckerbergs 'sorry' voor het Cambridge Analytica-schandaal is ingestudeerde empathie.
Lees verder

IOndernemer.nl brengt relevant nieuws voor ondernemers met kansen, aanbestedingen, data Open Coffees en andere bijeenkomsten van onder meer ZZP & MKB & RVO Nederland, PZO, KVK, Douane, Belastingdienst, en het ministerie van Economische Zaken.