dinsdag 15 mei 2018

Byron Sharp omarmen legt Hero geen windeieren

Byron Sharp omarmen legt Hero geen windeieren
Hero komt na ruim zeven jaar weer eens met een cassis-campagne, maar het verschil maakt het merk met het gedachtegoed van Byron Sharp.
Lees verder

Hoe 'echt' de waarheid om zeep helpt
De discussie rondom 'nepnieuws' is vooral een strijd tussen twee vormen van 'echt'.
Lees verder

Roze driehoek uit de Tweede Wereldoorlog is terug in campagne voor homorechten
De initiatiefnemers willen dat homorechten nadrukkelijk worden genoemd in de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens.
Lees verder

Campagnerapport: Familiecommercial Vodafone is irritant
Onderzoeksbureau MeMo² meet wat Nederlandse kijkers vinden van commercials.
Lees verder

It's the integrity, stupid
Wie wil bouwen aan een duurzame relatie met klanten, stakeholders en medewerkers moet gewoon deugen, zegt Jan-Willem Wits.
Lees verder

IOndernemer.nl brengt relevant nieuws voor ondernemers met kansen, aanbestedingen, data Open Coffees en andere bijeenkomsten van onder meer ZZP & MKB & RVO Nederland, PZO, KVK, Douane, Belastingdienst, en het ministerie van Economische Zaken.