dinsdag 15 mei 2018

6 beestachtig goede commercials

 
6 beestachtig goede commercials
Enzo's Monthly Motion #8: beeldspraak in de dierenwereld.
Lees verder

Dept zet content centraal bij herpositionering Altares D&B
Altares Dun & Bradstreet (Altares D&B) heeft digital agency Dept betrokken bij hun content marketing strategie en uitvoering.
Lees verder

Over advertenties op basis van je WhatsApp data en tickets kopen op Instagram
Contentmarketing bureau Blauw Gras praat je bij in de #lekkersociaal!
Lees verder

Sir Martin Sorrell belooft: 'Ik begin opnieuw'
De opgestapte topman van WPP wil niet met (gedwongen) pensioen.
Lees verder

Blendle krijgt nieuwe kapitaalinjectie van vier miljoen euro
Het geld komt van Novamedia en de Deense investeerder Morten Strunge.
Lees verder

Solliciteren op een communicatiefunctie? Hier letten de recruiter en jouw toekomstige manager op
4 tips voor als jij gaat solliciteren op een communicatiefunctie: want op welke punten wordt dan eigenlijk vooral gelet?
Lees verder

Vandebron maakt parodie op 'passievolle, authentieke' hipster-video's
Deze stoere makers brouwen geen bier of koffie, maar handelen in steenkolen
Lees verder

'Effie Campus laat zien hoe je effectiviteit meetbaar maakt'
Op de eerste Effie Campus op 11 juni delen case-schrijvers hun kennis en wordt dieper ingegaan op winnende cases uit het recente verleden.
Lees verder

Hema deelt verhalen fans in 37 films
In de campagne 'Hema-kwaliteiten' wil het merk uitdragen dat het integraal onderdeel is van de samenleving.
Lees verder

Bavaria bouwt Radler ijs-hit verder uit; likijs en ijsbeker
'IJs om te proosten' slaat aan. Bavaria komt na Radler ijs op een stokje met twee nieuwe varianten.
Lees verder

NOS past kop over topvrouw Air France-KLM aan na felle kritiek
Nieuwszender wijzigt headline over benoeming jarige Anne-Marie Couderc
Lees verder

5 creatieve technieken om van een goed idee een merkverhaal te maken
Karel Witteveen laat zien hoe je de weg bewandelt van een idee naar tekst en vervolgens naar merk.
Lees verder

Byron Sharp omarmen legt Hero geen windeieren
Hero komt na ruim zeven jaar weer eens met een cassis-campagne, maar het verschil maakt het merk met het gedachtegoed van Byron Sharp.
Lees verder

Hoe 'echt' de waarheid om zeep helpt
De discussie rondom 'nepnieuws' is vooral een strijd tussen twee vormen van 'echt'.
Lees verder

Roze driehoek uit de Tweede Wereldoorlog is terug in campagne voor homorechten
De initiatiefnemers willen dat homorechten nadrukkelijk worden genoemd in de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens.
Lees verder

Campagnerapport: Familiecommercial Vodafone is irritant
Onderzoeksbureau MeMo² meet wat Nederlandse kijkers vinden van commercials.
Lees verder

It's the integrity, stupid
Wie wil bouwen aan een duurzame relatie met klanten, stakeholders en medewerkers moet gewoon deugen, zegt Jan-Willem Wits.
Lees verder

The Smallest Agency van Schiphol levert ruim 90 briefings op
Twaalf topcreatieven moesten in 24 uur zo veel mogelijk ingestuurde briefings beantwoorden met creatieve concepten voor op Schiphol.
Lees verder

Zo wordt Omo zichtbaar als shirtsponsor dankzij zweet
Op deze manier stelt Omo zichzelf voor als nieuwe sponsor van voetbalclub Corinthians.
Lees verder

IOndernemer.nl brengt relevant nieuws voor ondernemers met kansen, aanbestedingen, data Open Coffees en andere bijeenkomsten van onder meer ZZP & MKB & RVO Nederland, PZO, KVK, Douane, Belastingdienst, en het ministerie van Economische Zaken.